Zo, twee weken zitten er alweer op! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu Zo, twee weken zitten er alweer op! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu

Zo, twee weken zitten er alweer op!

Door: naatopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Vandaag zitten er al weer 2 weken Curacao op, de tijd vliegt! Sinds eergisteren ben ik in een "oppashuis" getrokken om de honden te verzorgen. Een heerlijke grote regendouche, een supersize bed en een prachtige keuken... jullie kennen mij: paradijs voor me! Haha.

Ik ben deze week ook lid geworden van de sportschool en ben al twee keer geweest deze week. Jullie kennen mij: heel knap voor mijn doen, zeker met deze mooie zon hier (lig liever te niksen op het strand haha).

Nu even serieus... Deze week ben ik ook mijn eerste werkweek begonnen hier op Curacao bij de Kinderkrant (http://issuu.com/kinderkrant). Ik werk 10 uur per week, verdeeld over 2 dagen. De rest van de tijd zit ik aan mijn afstudeeropdracht. Het is erg leuk en ik heb leuke collega's. Ik heb geen specifieke werkplek of redactie waar ik zit. We zijn veel op pad om (potentiele) adverteerders te benaderen en we komen één keer in de week bij elkaar in het Plaza hotel, lekker in de airco.

Mijn afstudeeropdracht begint ook al vorm te krijgen. Mijn conceptversie van mn interview is klaar en morgen zit ik met een externe begeleidster hier op Curacao om mn interview "mooi" te maken. Volgende week ga ik middelbare scholen af om diepte interviews af te nemen bij tieners, erg leuk allemaal dus!

Verder over het partylife hier kan ik nog steeds niet zo heel veel zeggen. Ik doe het een beetje rustig aan deze eerste weken. Zondag wel lekker naar Happy hour, dus de verhalen daarover zullen zeker nog wel volgen. Happy hour kun je niet naartoe zonder aangeschoten, dronken, super lam te worden namelijk! Hahaha.

Mijn dagelijkse bezigheden zijn hier vooral mn arme tante rondrijden met haar gipsen been, boodschappen doen met mn tante (erg gezellig want zij kent 1 miljoen mensen en in elke supermarkt of winkel staan we wel 2 uur te praten, haha) en spelen met mn nichtjes. Niet veel gekkigheid dus (dat komt nog!!).

Verder mis ik natuurlijk mijn vriendjes en vriendinnetjes en in Nederland. Even specifiek genoemd Annemiek in dit geval. In een rotte tijd voor haar en haar familie kan ik helaas niet bij haar zijn om haar te steunen... Maar via deze weg wil ik toch even laten weten dat ik vanuit hier (duizenden kilometers verder) toch elke dag aan haar denk! Sterkte vriendin!

Nou lieve schatten, we pingen, mailen, smsen, bellen, hyve, facebooken, skypen en chatten!

Knuffels en kussen! Nathalie

  • 16 September 2010 - 16:49

    Manon:

    Hi schat,

    Gelijk even een reactie van mij! Leuk om je verhaal weer te lezen. Zoals ik al dacht, je hebt het naar je zin. :-)!!! Goed hoor dat je naar de sportschool gaat! Doe je beter dan ik. hihi....

    Lief succes met je afstuderen. xxxx

  • 16 September 2010 - 17:02

    Je Tante:

    ik ben erg blij met Naat want ja ik kan niet rijden met mijn gipsen poot. Voor de rest kan ik alles hoor. Naat zegt wel dat ik niets kan maar elke dag smult ze van mijn overheerlijke maaltijden. Na deze tijd in Curacao gaat ze van honden en katten houden. Ohja Naat ook ik word nu gek van de muggen helpppppppppppppppppppppppppppppppp

  • 16 September 2010 - 17:17

    Robin :

    Wat...?! Naat die op honden past? En foto's vsn hondjes pingt. Ga je je leven beteren haha. Ben blij dat je het lekker heb, geniet maar van het zonnetje hier is hij ver te zoeken!
    Dikke kus ro

  • 16 September 2010 - 20:14

    Chantal:

    heeeej grapjas,

    klinkt allemaal erg leuk:) zoals het er nu naar utiziet, kom ik of in oktober of november naar curacao! kunnen we wel een keer een party pakken:D enjoy!

    xx

  • 16 September 2010 - 21:14

    Ron (pap):

    Goh is het al weer 2 weken, gelukkig gaat de tijd snel. Ik hoop dat ik in staat ben om je daar te bezoeken; wie weet?. Het kan zijn dat ik met mijn neef ron hagenstein uit utrecht iets in zaken ga doen en daarover hou ik je natuurlijk op de hoogte.

    xx ron (miss you)

  • 17 September 2010 - 10:31

    Elise:

    he Naatje,

    Leuk hoor allemaal, geniet lekker van t weer en het mooie huis en alles.
    Suc6 met de interviews.. En natuurlijk mailen we ;)
    xxxxx

  • 17 September 2010 - 16:18

    Pauline:

    Dat huis klinkt super! En inderdaad Nathalie & de sportschool en Nathalie & honden. Goed dat je het doet hoor, schat. Zo te lezen ben je heerlijk aan genieten! Veel plezier en succes met stage/afstudeeropdracht.

    Dikke kus

  • 18 September 2010 - 08:46

    Jillebil:

    Goed bezig!!!! jij komt afgetraind/afgestudeerd terug ;)

  • 19 September 2010 - 11:56

    Annemieke:

    Hey lief! Ik ben zo jaloers op je.. klinkt allemaal echt super!
    Lief wat je zei in je bericht, denk ook aan jou hoor!

    Ik hoop dat er in het volgende bericht minstens 1 partyverhaal staat ;) Have fun 2night!

    Miss you, xxx.

  • 22 September 2010 - 11:39

    Thekla:

    Lieve Nathalie, ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt.Ik mis je gezelligheid wel maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ik ben zelf veel bij Chantal , Dani groeit waar je bij staat.

  • 27 September 2010 - 08:48

    Rianne:

    Hoi lieverd,

    Fijn om weer wat van je te lezen. En dat stukje over happy hour herken ik maar al te goed ;).

    Succes met afstuderen!

    Liefs, Rianne

  • 01 Oktober 2010 - 08:09

    Tommy:

    Ik wens je heel veel sterkte lieverd,met je studie daar in curacao.
    En kom gezond weer terug.
    Dikke xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nathalie

Actief sinds 27 Aug. 2010
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 7703

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 16 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: