Mijn vriendin is er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu Mijn vriendin is er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu

Mijn vriendin is er!

Door: naatopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo, alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, maar ik heb het druk gehad met werken en afstuderen. Het begint vorm te krijgen en voor mijn plan van aanpak heb ik in 1 keer een GO gekregen, goede start dus!

Ik heb mij de afgelopen weken bezig gehouden met research (diepte interviews en enquetes onder jongeren van 12 t/m 16 jaar). Dit was erg leuk om te doen.

Zoals vele van jullie al weten, mijn tas is gestolen. Dag blackberry, dag fototoestel, dag Chanel make-up! pfff! En om hier op curacao alles te regelen gaat net zo snel als op de A10 door de Coentunnel gaan om 16.00 uur!

In iedergeval, ik naar het politiebureau de volgende dag om aangifte te doen voor de verzekering. Vraagt die mannelijke agent naar wat er allemaal in mijn tas zit. Dus ik nou dit, dat, zus, zo en Chanel make up. Vraagt ie: hoe schrijf je Chanel? Hahahahaha! In iedergeval nog niets om om te lachen!

Op het werk gaat het goed, de eerste Kinderkrant waaraan ik heb meegewerkt is af en hij is erg leuk geworden! Ik zal wel een stapeltje naar NL sturen zodat jullie het kunnen zien.

Verder is mijn vriendinnetje Annemiek maandag aangekomen! Ik ben heel blij dat ze er is en we hebben tot zover al een heerlijke tijd! Vanaf morgen hoef ik een paar dagen niet te werken, dus gaan we lekker naar het strand. ook een trip naar Klein Curacao staat nog op onze agenda! Voor degene die het nog niet weten... mn nieuwe pin is 2144F069...

Gisteravond met An naar Omundo geweest, dat is best druk op dinsdagavond en gezellig voor een avondje uit! We vermaken ons prima en de zon schijnt sinds een ruime week volop. De regen is nergens meer te bekennen en de ergste hitte is voorbijgevlogen!

Annemiek en ik hebben een hoop nieuwe dierenvrienden gemaakt. Ik ben er nu dus echt uit dat ik NIET van dieren houd! Vleermuizen, kakkerlakken, honden, katten, hagedissen... BLEHG!!! Ze maken elkaar allemaal maar lekker af (letterlijk, de hond had de hagedis door midden gehakt, zn staart lag ergens anders dan zijn lichaam).

Nou op naar het strand met Annemiek! Joepie! KUsssssssssssssss en tot later!


  • 13 Oktober 2010 - 14:20

    Elise :

    Veel plezier lieverd! xxx

  • 13 Oktober 2010 - 15:49

    Nel:

    Hee nathalie,
    Zal vast wel heel gezellie zijn zo met z;n tweetjes!En dan al die beesten???Brr niet echt iets voor jullie!Wat erg van je tas!!!
    Geniet maar lekker en geef Annemieke een dikke kus van mij!!X

  • 13 Oktober 2010 - 16:16

    Tante Det:

    Weet je wat het moraal van deze Curacaostory gaat worden.............. Je gaat alles in Nederland meer waarderen en zal zeker, hoop ik, respect krijgen voor de mensen in onderontwikkelde landen die het met minder moeten doen en toch heel gelukkig zijn en veel plezier hebben. Ik hoor die mensen in nederland al denken oh daar heb je weer zo'n psycho maar doe wat je ermee wil doen en leef en laat leven. Ja die tas die gepikt is is me ook wel wat maar gelukkig hebben ze jullie niet gepakt en ach ""dan koop je toch een nieuwe"" Toch logisch dat die agent Chanel niet kent hij kent glacial de airco uit een flesje.
    Veel plezier met Annemiek en geef Doggy maar een aai van me en echt hoor dieren zijn geweldig.
    Tot later
    kus

  • 13 Oktober 2010 - 17:24

    Sabine:

    Leuk verhaal, lieverd... Je hoeft je dus niet te vervelen, hahah.. Wat een drama van die tas van je...:)
    Geniet nog maar lekker.
    Dikke kus

  • 14 Oktober 2010 - 09:25

    Maouassif:

    he lieverd,

    Wat klinkt het allemaal leuk.
    Het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt.
    En dat je aan het afstuderen bent.

    Je mag vaker verhalen schrijven en niet 1 keer in het jaar aub.

    De kids doen je de groeten en ze zijn terrors geworden.

    Dus als het me te veel wordt dan komen ze een weekje bij jouw.

    Lieverd pas goed op je zelf.
    xxxxxxxxxxxxx

  • 16 Oktober 2010 - 15:01

    Pauline:

    Leuk om weer een verhaaltje van je te lezen! Geniet lekker van de tijd samen met Annemiek! Enjoy!

    XXX

  • 18 Oktober 2010 - 06:31

    Naomi Hagenstein:

    Haha WAT EEN VERHAAL. !!
    Kan niet wachten nog een maandje en dan kom ik curacao ook onveilig maken :D

  • 21 Oktober 2010 - 14:33

    Johan Kaal:

    Leuk om te lezen Nathalie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nathalie

Actief sinds 27 Aug. 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 7710

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 16 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: