Bijna...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu Bijna...... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu

Bijna......

Door: naatopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

27 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Nog 6 nachtjes en dan ben ik weg... Vandaag heb ik mijn ticket geboekt naar Curacao van 2 september 2010 tot 16 januari 2011.

Ik ben de dagen aan het aftellen...

Natuurlijk ga ik vele van jullie ook missen, maar de zon, zee, strand en cocktails maken het een beetje goed!

Veel liefs,

Nathalie...

  • 28 Augustus 2010 - 09:23

    Naomi:

    En in december party hard met je kleine zusje !! We gaan chillen op de Antillen. Helemaal losss

  • 30 Augustus 2010 - 21:43

    Maouassif:

    Wat ga ik toch lachen als je aankomt en het regent, dan mag je met je dikke reet terug komen, hahahaahha

    Nee schat, geniet ervan en wel aan school werken HE!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nathalie

Actief sinds 27 Aug. 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 7719

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 16 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: