Eindelijk! Ik ben er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu Eindelijk! Ik ben er! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Hagenstein - WaarBenJij.nu

Eindelijk! Ik ben er!

Door: naatopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Gistermiddag ben ik aangekomen op Curacao. De reis was lang, koud en vermoeiend (zat bij de nooduitgang en het tochtte op een of andere manier). De tussenstop van 1,5 uur op Aruba maakte de reis er ook niet makkelijker op... maar... IK BEN ER!

Het is hier ongeveer 50 graden (de thermometer zegt 35 maar ik zeg dat het niet klopt). Ik zweet me de hele dag kapot dus mn mooie chanel en dior make-upjes die ik in NL nog had gekocht komen niet tot hun recht.

Vandaag heb ik mijn auto gekregen, een prachtige bordeaux rode ford nog wat. De airco doet het niet, dus even bellen om op zn Hollands te KLAGEN. Verder vermaak ik mij nu al.
Bij aankomst stonden mn nichtjes, Dounya en Aisha met hun vriendinnetjes helemaal te springen van blijdschap dat ik er was, super leuk dus!

Dit weekend houd ik mij een beetje rustig want mn oom en tante hebben kaartjes voor het North Sea Jazz Festival op Curacao en hebben mij gevraagd om op te passen. Ik begin pas de 13e met werken, lekker nog even bijkomen en mijn tante helpen (ze heeft haar been in het gips dus ze kan niks).

Vandaag heb ik een nieuwe telefoon gekocht met een Antilliaans simkaartje... mijn nummer is 005 999 - 6605265.

Gisteren was ik voor het eerst naar mijn eigen huisje gegaan om alvast wat spullen uit te pakken (slaap bij mijn tante de komende dagen ivm oppassen). Het is klein, maar super leuk met een mooie keuken. Ik kwam aan op mn uggs en schopte ze gelijk uit toen ik in het huisje was... Pakt zo'n vieze hond mn ugg en gaat ie ermee vandoor! Lekker dan! Mn mooie zandkleurige ugg kwam terug met kwijl en modder en stonk naar hondenbek! JAK!!

Vanaf midden september tot en met eind oktober pas ik op 2 huizen van vrienden van mijn tante. 1 huis heeft een zwembad met glijbaan, heerlijk met dit weer dus! Lekker bbq-en in de tuin en genieten van de luxe die mijn huisje niet bezit. Past goed bij mij! hahahaha!

Nou ik ga weer stoppen want ik moet zo boodschappen doen in mijn eentje, in mijn eigen auto (spannenddd).

Liefs Nathalie...

  • 03 September 2010 - 20:32

    Kelly Kleian:

    Schattiee!

    Wat een mazzel heb jij ook weer he oppassen op een huis met zwembad, zoo chill!

    Nu kun je lekker het eiland doorcrossen met je nieuwe bak en lekkere gozers oppikken haha

    Xx

  • 05 September 2010 - 20:03

    Annemiek:

    Lief!

    Wat top om je zo te kunnen volgen... k lag echt helemaal dubbel om dat verhaal over je ugg! Geniet en houd me op de hoogte he ;)

    Dikke kus!

  • 07 September 2010 - 00:38

    Maouassif:

    Dag Poepie,

    Wat leuk allemaal!
    Gelukkig ben je goed aangekomen.

    Ja ja je tante denkt lieve nichtje wilt oppasen maar ze weet niet, Nat kijkt de kat uit de boom.

    Over een maand is Nat nergens te vinden, ze is aan het feesten.

    Ik bel je gauw op!!!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 07 September 2010 - 01:46

    Mohamed:

    daag naat,

    dat ik aan et lezen was,waren mijn gedachtes al in curacao..zag mezelf al op et strand met een cocktail in de hand! heerlijk het weer daar! geniet er lekker van en pas goed op jezelf.

    dikke kus,

    mohamed (gm tijden) :)

  • 07 September 2010 - 06:57

    Sarah:

    Lieve sgat,

    Hoe ik dit allemaal hoor ben ik reuze jaloers!!! Ik kijk nu uit het raam van de rembrandttoren, en het is vies, grijs en en supernat weer!!! Wil je gwn geloven dat IK regenlaarzen aan heb?! Ik hoop egt dat ik kan komen in oktober! Er spelen gwn heel veel factoren.
    Hoop dat je het naar je zin hebt bij je oom en tante, geniet ervan zolang je nog geen huur hoeft te betalen hahaha.
    Ik mis je heel erg en hoop egt gauw naar je toe te komen. Enne.... niet te veel naar die anti's kijken daar hahahahaha

    Love u!!!!!!!
    BFF Sarah

  • 07 September 2010 - 07:27

    Krissssss:

    hey lieverd!

    Wat heb je het heerlijk, zo te lezen.
    Nou het is hier koud en nat!

    Ik kijk alweer uit naar je nieuwe verhalen.

    Nou enjoy!!!

    Love yaaaaa

    We mailen

    dikke kus

  • 07 September 2010 - 13:42

    Nel:

    Hoi Nathalie,
    Leuk je verslag te lezen......zie de Ugg al voor me!Geniet ervan,het is hier vandaag echt prutweer!!!
    Liefs

  • 08 September 2010 - 14:24

    Manon:

    Heb je net gemaild. xxxx

  • 08 September 2010 - 17:25

    Rietje...:

    Dag liefje,

    Ik heb je gevonden hoor! En ik ga je volgen....

    Heerlijk voor je dat het zo lekker weer is en je nog even bij je Detty kunt blijven..

    Liefs Rianne...

  • 15 September 2010 - 17:21

    Laila:

    Salam Gado Gado

    Hoe gaat het ermee, welkom in paramaribo. Grapje. Wat leuk om te lezen dat alles goed gaat. Hier hadden we 1 dag mooi weer en nu regen en kou. Maar we mogen niet klagen. Het is namelijk nooit goed bij de nl mensen. Met mij gaat goed, buik begint te groeien. Ik mail je nog wel. Gr Laila

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Nathalie

Actief sinds 27 Aug. 2010
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 7716

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 16 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: